Оцінювання розвитку пізнавальних процесів дитини

  • Чи здатна дитина зрозуміти та здійснити найпростішу класифікацію (наприклад: живі та неживі предмети; дикі та свійські тварини; кухонний та столовий посуд; легковий та вантажний транспорт (а також наземний, повітряний, морський); фрукти та овочі тощо)?
  • Чи може дитина переказати історію, зберігши основну думку і послідовність подій?
  • Чи легко дитина запам’ятовує невеликі за обсягом вірші?
  • Чи здатна дитина запам’ятати після одного повторення 5-8 односкладових слів?
  • Чи може дитина утримати в пам’яті та виконати як мінімум три вказівки?
  • Чи може дитина помітити відсутність картинки, якщо їй спочатку показати серію картинок, а потім одну забрати?
  • Чи в змозі дитина на слух відрізнити одне від одного слова, що відрізняються одним звуком (волосся — колосся)?

У разі якщо на більшість запитань Ви відповіли «так», то можна припустити, що Ваша дитина майже стовідсотково готова на навчання в школі.

Добавить комментарий

Контактна інформація:

тел: 483-31-18, 484-64-57, 484-66-36
вул. Коперника, 8, м. Київ, 04116