***

Програми в усіх школах одні й ті ж, підручники однакові, але школи різні, тому що різні вчителі. Школа – це передусім учитель.
Особистість учителя – наріжний камінь виховання.
В.О.Сухомлинський

Найважливішим явищем у школі, найповчальнішим предметом, найживішим прикладом для учня є сам учитель. Він – уособлений метод навчання, саме втілення принципу виховання. Усюди цінність школи дорівнює цінності вчителя.
Адольф Дістервег

Сподіваємось, що у читачів цього відгуку, не виникне почуття дисонансу між висотою висловлювань видатних педагогів, винесених в епіграф, та простим викладом наших думок. Зважаючи на нашу непрофесійність у галузі освіти, ми не намагалися комплексно оцінити школу як сукупність процесів та взаємовідносин суб’єктів у системі: адміністрація – вчитель – учень — батьки. Працюючи над відгуком, ми поставили за мету бути неупередженими в своїх судженнях та спробували, наскільки дозволяють наші знання та об’єктивність сприйняття, передати власні відчуття та емоції за неповних півтора року – часу, що минув від нашої першої зустрічі зі школою.
А перша зустріч – це, звичайно, зустріч з адміністрацією школи, з її директором.
Не будемо приховувати, що перед кожним із батьків свого часу поставало питання: у котрій зі шкіл навчатиметься її дитина? Опитування знайомих та батьків, діти яких навчаються у потенційно обраній школі, «сканування» Інтернету, збір відгуків – лише мінімальний інструментарій в пошуках інформації про школу. Прийняття ж рішення, як правило, відбувається лише після особистого спілкування з її директором.
Готовність вислухати, ґрунтовно відповісти на всі прискіпливі й не завжди зручні запитання батьків, виявляючи при цьому доброзичливість і чуйність, впевненість у собі, поєднання високого професіоналізму та почуття відповідальності за весь шкільний колектив стали для нас тими якостями директора школи, Щоголєвої Оксани Михайлівни, які розвіяли останні сумніви щодо вибору місця навчання дітей. Виникло відчуття, що з таким керівником, як Оксана Михайлівна, наші діти зможуть впевнено крокувати по країні знань. Отже, зроблений нами виважений та свідомий вибір школи, на нашу думку, є важливим свідченням того, що в ній «все в порядку» і ми можемо довірити їй найдорожче – наших дітей.
І ми не помилилися в своїх сподіваннях. Світле, охайне, доглянуте приміщення школи, виважені підходи до підбору кадрів, майже досконально відлагоджені внутрішньошкільні процеси адміністрування, навчання, господарювання – результат щоденної кропіткої праці всього шкільного колективу під керівництвом директора. А згадайте, як смачно готують в нашій шкільній їдальні! Із таких тонкощів, дрібниць та деталей і складається загальне приємне враження про школу.
Але з адміністрацією школи ми, батьки, спілкуємося на жаль (чи на щастя?!) не часто. Доповнюються позитивні враження про школу, звичайно ж, професійною роботою педагогічного колективу. І хоча коло знайомих нам педагогів ще невелике, оскільки наші діточки навчаються в початковій школі, впевнені, що весь педагогічний колектив такий же неперевершений!
Навмисне вживаємо це високе слово, тому що наша вчителька є саме такою.
Знаєте, коли погляд на шкільне життя відбувається крізь призму років, коли наші дітки вперше стоять на порозі школи, до нас приходить абсолютно точне усвідомлення наскільки значущу роль відіграє перший вчитель, який веде учнів крізь роки дитинства, віддає свої знання, вкладає в учнів частку свого серця. Велике щастя — зустріти вчителя, який стане для дітей дороговказною зіркою, навчить доброті і справедливості, допоможе стати ЛЮДИНОЮ.
Нам, батькам дітей 2-А класу, пощастило.
На порозі цього важливого відрізку життєвого шляху нашим дітям зустрівся чудовий педагог, ВЧИТЕЛЬКА – Плевако Валентина Григорівна.
У цій людині поєднується все: талант педагога, уважність до дітей, розум, чуйність, неабияке терпіння, невичерпна енергія. Вона не тільки вчить дітей «читати і писати», а й бути справжніми людьми, багатосторонньо розвиненими, які вміють любити і поважати ближнього.
Крім основної навчальної діяльності, в нашому класі постійно відбуваються різні цікаві заходи. Це екскурсії та поїздки, які виховують в наших дітях інтерес і любов до навколишнього світу, до свого міста, країни, до українських традицій.
Це прекрасні свята, де виступають наші діти (і батьки – із великим задоволенням — теж!), і роблять це так старанно, натхненно і душевно, що у нас з’являються сльози щастя на очах.
Така харизма Вчителя допомогла згуртувати не тільки учнів, а й колектив батьків.
А ми всі чудово розуміємо, наскільки це важливо для формування та розвитку особистості кожного окремого учня.
Валентина Григорівна — дивовижний організатор, творча особистість. Будучи людиною творчою, вона і своїх вихованців «заражає» цією дивовижною якістю, допомагає розкрити свої таланти, проявити індивідуальність. З кожним днем все глибше пізнаючи її талант ВЧИТЕЛЯ, її велике серце ЛЮДИНИ, переконуємось: почесне звання «Заслужений вчитель України», яке з честю носить Валентина Григорівна, — це найменша з оцінок, яких вона гідна.
Істинно — Педагог з великої літери. Дуже приємно усвідомлювати, що саме ця людина відіграє активну роль у формуванні особистості наших дітей, допомагає відкривати нові грані, та досягати вершин – кожного разу все вищих та вищих.
На жаль, формат класичного «відгуку» є достатньо стриманим, та й наші літературні здібності відверто скромні для того, щоб в такому жанрі висловити всю глибину наших почуттів та передати весь спектр емоцій.
Найпростішим, але в той же час найважливішим (і головне – справжнім, непідкупним, неспростовним!) індикатором в оцінці школи, впевнені, є власні відчуття наших діток. Щоденно спостерігаючи за ними, повірте, ми й самі тішимося з того, що не помилилися з вибором школи. На завершення хотіли би висловити подяку ШКОЛІ за тепло, за радість, за знання, які наші діточки отримують в її стінах, і, найголовніше, — за виховання гуманістичних ідей та елементарних людських якостей — порядності, чесності, доброти, справедливості, — про які, на превеликий жаль, ми стали останнім часом забувати…
І низький уклін всім тим, хто щодня приходить до школи, щоб віддати всього себе іншим.
Батьки учнів 2-А класу

Добавить комментарий

Контактна інформація:

тел: 483-31-18, 484-64-57, 484-66-36
вул. Коперника, 8, м. Київ, 04116