Про стан організації харчування у 2017-2018 н.р.

Адміністрація школи І-ІІІ ступенів №101 керується нормативними документами, які регулюють питання організації харчування в школі.
Документація з даного питання ведеться на належному рівні і відповідно оформлена: накази по школі від 29.08.2017 р. №106, від 08.09.2017 №174 „Про організацію харчування учнів у 2017-2018 н.р.”, від 01.09.2017 р. №149 „Про створення бракеражної комісії”, від 01.09.2017 року №150 „Про створення комісії з контролю якості харчування”, від 02.02.2018 №14 „Про заходи реагування, спрямовані на збереження та зміцнення здоров”я дітей”, складено графік харчування учнів у їдальні, графік харчування учнів групи продовженого дня, графік чергування вчителів та вихователів у обідній залі.
Відповідальною особою за організацію харчування призначено заступника директора з навчально-виховної роботи Васильківську Н.Д., в обов”язки якої входить координація діяльності з роботою медичної сестри щодо контролю харчування дітей, відпрацювання режиму і графіка харчування учнів, режиму чергування педагогічних працівників в обідній залі, опрацювання інформації щодо кількості дітей, які потребують гарячого харчування, контроль за додержанням дітьми правил особистої гігієни та вживанням готових страв, буфетної продукції, контроль за санітарно-гігієнічним станом обідньої зали
Постачальником продуктів та продовольчої сировини визначено комунальне підприємство „Школяр”, на яке покладається відповідальність за безпеку і якість продуктів. Заввиробництвом Горбань С.В. приймає продукти харчування та продовольчу сировину гарантованої якості, здійснює бракераж сирої продукції, складає меню-розклад, готує та проводить реалізацію готових страв і буфетної продукції. Всі харчові продукти, що надходять в заклад мають супровідні документи, а також маркувальний ярлик на кожному тарному місці з вказаною датою, часом виготовлення і кінцевим терміном реалізації.
Медична сестра школи Безживотна В.Д. постійно здійснює контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог у харчоблоці, обідній залі, нормативами бракеражної продукції, щоденним меню та якістю приготування їжі. Документація з організації харчування ведеться вчасно і по формі: журнали бракеражу сирої та готової продукції, журнал здоров”я. Примірне двотижневе меню, асортимент буфетної продукції погоджено, дотримується.
Поточне та генеральне прибирання обідньої зали та харчоблоку проводиться вчасно і якісно
Інспектор з харчування Корнієнко Т.І. веде облік учнів, які отримують безоплатне гаряче харчування, оформляє документи з питань харчування учнів пільгових категорій, надає до районного управління освіти та комунального підприємства „Школяр” щотижневі та щомісячні звіти з питань кількості учнів, що харчуються.
З 1 вересня організовано харчування гарячими обідами учнів пільгових категорій (22 учнів 5-11 класів, чиї батьки – учасники АТО та 1 учень школи, батьки якого позбавлені батьківських прав, 2 учнів – діти-інваліди); 246 учнів 1-4 класів. За батьківські кошти харчуються учні 5-11 класів та школярі групи продовженого дня. Відповідно до розпорядження Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації від 16.08.2017 № 524, наказу по школі організовано харчування дітей, вартість якого встановлюється згідно норм харчування.
У вересні місяці управлінням освіти Шевченківського району було проведено семінар для відповідальних осіб за харчування з питань його організації, згідно з новим розпорядженням та діючої нормативної бази. Заступник директора з навчально-виховної роботи Васильківська Н.Д. та медична сестра школи Безживотна В.Д. брали участь у тестуванні з питань організації харчування у навчальному закладі.
Відповідно до листа Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Виконавчого органу Київської міської ради від 12.12.2017 №063-12064, 19.12.2017 Управлінням державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства проведено обстеження школи на предмет дотримання вимог державних санітарних норм та правил при організації харчування. Порушень на момент перевірки не виявлено. Рекомендовано встановити питні фонтанчики в достатній кількості до 31.08.2018 року.
Не виявлено порушень при перевірці обліку відвідування учнями навчальних занять та відповідним обліком кількості учнів, які харчувалися впродовж року.
Адміністрацією школи здійснюється систематичний контроль за організацією харчування. За звітний період складено акт №1 від 30 серпня 2017 року про готовність харчоблоку та обідньої зали до навчального року, №2 від 14.11.2017 про роботу харчоблоку, правильності закладки продуктів, кулінарної обробки їх та вихід страв, ведення документації, №3 від 04.12.2017 з метою контролю організації постачання продуктів, своєчасної подачі заявки на продукти та їх задоволення, стан постачання продуктів, їх якість та асортимент. Під час контролю 04.12.2017 були виявлені „Сосиски яловичі”, які не відповідали органолептичним вимогам, без висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. У зв”язку з цим директору КП „Школяр” Кочевенко Л.І. була направлена Претензія. 11.09.2017 року відбулося засідання Ради з харчування школи ( протокол від 11.09.2017).
Складено акт від 09.01.2018 про готовність харчоблоку та обідньої зали до початку харчування учнів у ІІ семестрі, від 20.03.2018 про перевірку ведення журналів бракеражу готової та сирої продукції, ведення документації відповідно до вимог чинного законодавства.
У закладі освіти адміністрацією було проведено моніторинг роботи бракеражної комісії за період з 01.09.2017 по 04.04.2018 року ( вих. від 04.04.2018 № 46)
Відповідно до річного плану роботи школи на 2017-2018 навчальний рік адміністрацією школи з 23 по 27 жовтня 2017 року здійснено перевірку стану організації харчування про що складено довідку від 30.10.2017 року.
Аналіз стану харчування за І семестр включене до розгляду на педагогічній раді 09.01.2018 року.
Відповідно до річного плану роботи та плану Ради з харчування впродовж квітня проводилося анкетування з питань організації та якості харчування серед батьків учнів 1-4 класів.
Адміністрація школи враховує побажання батьків та учнів для кращої організації харчування.
Виходячи із вищезазначеного, вважати організацію харчування на належному рівні.
Інформацію підготувала заступникдиректора з навчально-виховної роботи
Васильківської Н.Д.

Добавить комментарий

Контактна інформація:

тел: 483-31-18, 484-64-57, 484-66-36
вул. Коперника, 8, м. Київ, 04116